Visa ett inlägg
Gammal 2015-02-21, 12:47   #250
Stekel

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Unhappy

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
att kuskens positiva inställning väger tyngre än tränarens grubblerier håller jag inte med om alls. Först o främst vill man ha en tränare som tror att formen räcker till för att vinna loppet. annrs skulle jag als´drig spika särskilt som tränaren bör ha bra koll på motståndet här. Om Uffe kör för offensivt med en häst som inte har form för det blir det ju helt fel.
Om hästen inte är i form vinner den inte v75 oavsett styrning, så det enda som är viktigt är att kusken är positiv. Sen kan man spekulera i om tränaren ger stallorder om passiv styrning och så, men det tror jag inte är fallet här. Osäkerhet från tränarhåll verkar ju oddshöjande också får man tänka på. Jag noterar när jag tittar på Magnus hela facit att han är travsäker och ruskigt stabil i prestationerna i allmänhet och på v75 i synnerhet. Det är nästan så jag spikar men det får räcka med utgång. Tar och lämnar in nu, det får bära eller brista med favoriterna i början. Lycka till idag allihopa!

2 (sos)
1 (sos förhoppningsvis)
7 (sos)
2,5,6,10,11 (heltäckt)
1,2,3,5,6,7,11,12,13,14 (heltäckt)
1,2,3,4,5,7,9 (nääästan heltäckt)
1,2,3,4,5,6,7,8,9,11 (heltäckt, Venkatesh och Bolt får komma med på nåder)
Krav: Hulte Magnus/Leif/Ready For More (minst 1)
1250 rader

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat