Visa ett inlägg
Gammal 2015-02-21, 17:42   #377
Voltstart

Voltstarts avatar

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 9633
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av asgaya3141 Visa inlägg
Voltstart, borde inte nougat ås vara klar 32% i v65 3. Står väldigt bra inne. 2 galopper i rad dock.
Kul att 15 Edwin Hammering var såpass bra som jag trodde senast!

Det här hittade jag:

Peter Jensen:

Bedste chance: Begge mine startheste kan være med fremme, hvis alt fungerer

Ændringer: 8. løb 8 Walt Disney går uden alle fire sko for første gang

Kommentarer: 5. løb 9 Nougat Ås har jo kæmpestor kapacitet, men har jævnt hen døjet med forskellige problemer, som har gjort, at han ikke startede så mange gange sidste år. Han er ikke så hårdt trænet op til denne start, som han plejer at være inden en start, da jeg vil prøve at starte ham i form. Han har kun trænet tungt, men det er normalt, da han i hele sit liv kun har gået et enkelt banearbejde for mig, og det var op til Harper´s, hvor han i øvrigt bare løb og bremsede. Det vigtigste for mig, er, at han stilmæssigt fungerer, og en femteplads kan være ligeså god som en sejr; bare han viser en god præstation. Men det er klart, at han har klasse til at vinde, hvis alt fungerer optimalt. Han starter i næsten optimal balance; uden forsko og med alu bagsko. 8. løb 8 Walt Disney er sat op i træningen i sin løbspause, og det har han taget godt imod. Han har tidligere haft det med at sætte et ben lidt forkert, så han burde have fordel af at gå uden alle fire sko. Jeg har helt klart årgangsløbsambitioner med ham, men da han blot har startet tre gange, må vi i gang nu med at give ham rutine, hvis han skal have en chance mod årgangsløbsheste. Sporet er selvfølgelig en udfordring, og han møder også mere rutinerede heste end ham selv, men på papiret er det en god opgave rent udviklingsmæssigt, og han bør være en god chance.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
asgaya3141 (+3)
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat