Jag tycker redan att jag har visat ganska mycket och ett sample på 28-spel säger inte så mycket. Då bokförde jag som sagt inte heller Dahlmeier-spelet som jag rekade på första sidan i den här tråden eftersom att jag främst ämnar att spela h2h-spel i sheetet.
Utmaningen fortsätter givetvis. Ett stort problem för detta publika sheetet är dock att jag inte kan lägga ut alla spel innan de jag utbyter dem med har hunnit spela, vilket kan vara så pass nära start att det är omöjligt att få upp spelen här. Det är trots allt ett stort arbete som läggs ned (till skillnad från de som slänger in några TV-pengar då och då) och det går inte att ha ett givande utbyte av spel på dessa marknader om man inte håller dem för sig själv. Som jag tidigare har skrivit så försöker jag att skriva ut de spel som är riktigt bra och som fortfarande går att rygga här.
Hela utmaningsgrejen har ju kommit till eftersom att du har fått för dig att man varken får resonera eller kritisera utan att själv visa att man är vinnande. Detta är en kul grej och jag har inget som helst egenintresse i detta. 120% ROI är ju förövrigt omöjligt om man prioriterar volym.
Ännu roligare är ditt snack om motiveringar med tanke på att du själv inte motiverar dina spel. Att skriva ihop två meningar med någon oddsvärdering tagen ur luften är inte en godtagbar motivering.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Senast redigerad av Slurf den 2015-02-22 klockan 05:01.
|