Visa ett inlägg
Gammal 2015-02-23, 02:25   #34
LeBanner

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 2152

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av spalato Visa inlägg
v75-1
12 October Kronos har fått sämsta spåret. Favoritspelad senast och nu totalt bortglömd. Ett måste-streck med andra ord. Ett väldigt öppet lopp där jag i nuläget spelar tio hästar. 11 Nok´en Fräkkert har sett finfin ut på sistone . Passas!2 Maffioso Face är ute på fel distans nu och vinner den är jag borta direkt.....

v75-2
Här gäller dt att ta ställning. En eller alla i lärlingsloppet. Jag väljer att spika 3 Seven Jersey. Tino Ärling är kanske inte Björn Goop , men hästen visade knallform senast och verkar oöm för positioner. Spikas!

v75-6
4 Livacious Lindy håller toppform. Svårslagen. 1 Pedro Bi sköt till vasst i lördags och är ute på rätt distans nu. Tveksamt om man kan svara ledningen, men optimalt vore rygg ledaren. 8 Diego M Boko visar sitt kunnande och kan inte räknas bort trots spåret. 9 Quick Fix blir jag inte klok på , men förvånar inte om man är med dom åter på linjen. 10 Young Farmer är ingen sprinter , men håller alltid farten och sånt kan visa sig värdefullt vid tok-tempo. Min vinnare i loppet är dock 12 Ipod som gjorde dt strålande efter galopp som tvåa i mål. Ny kusk ffg också ett plus. Jobbaaa längst ut i banan Magnus ...!!!!
Hur kan man vara bortglömd kl 20.32 på söndagen, undrar jag??? Haha

Och, har du något emot bokstaven E eller? Fruktansvärt jobbigt att läsa dina texter när du envisas med att skriva "dt" hela tiden.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
oggeb (+1), Perreffs (+1)
LeBanner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat