Citat:
Ursprungligen postat av Voltstart
Riktigt, nämnde bara de två jag har mest feeling för.
Elvira ramlade undan på för dålig tid senast för att jag skulle gilla den allt för mycket. Har rekord på 14,9AM, vilket väl duger en bit?( Hästen som klättrade i ryggar där bakom hamnade i min "bok" för framtida fiduser. Tyvärr ströks den senast ifrån gynnsamt startspår....)
Du kör ju reducerat, så på nåt vis kan du väl baka in de hästar du tror på i avdelningen?
Vi kommer båda ha fel många gånger, så gå på dina egna intryck när du är i valet och kvalet mellan hästar/grad av reducering. Det blir ju roligare att stoltsera med vinst, när man själv varit huvudarkitekt! 
|
Stämmer, tiden var inget vasst precis! (Får hamna på minuskontot)
Aa, precis, nu blir det reducerat efter egen rank ska prova det istället där jag bara får ha en specifik ranksumma! Dödat för många system med utgångar och A-hästar på sistone
Jo, precis där håller jag helt med! Har man själv hittat kusarna blir man faktiskt mycket gladare för vinsten, även om jag tycker det är värdefullt lyssna på de med mer erfarenhet och som troligen har mycket vassare travöga än mig!
Tycker Avd 1-3 ser ganska favoritbetonade ut och ramlar en favorit bort, så finns det bra 2:a/3:e hästar.
Får försöka fälla Winchester Bay i 4:e! Streckad över 50% och det finns risk den galopperar bort sig.. Tycker jag känns bra, speciellt när Goop haft massa galopper både i Frankrike och Sverige på sistone, han kanske är lack!!
Hot Brew 0.7% Spår 1 på startvolten, kan få smyga med.
Avslutade grymt själv i 4:e spår senast, utan ryggresa. Visserligen i lustempo, men tror den har bättre vinstchans än 0.7 iaf, speciellt om favoriten galopperar bort sig !
Red: Oj, den har nog 97% galopprisk visserligen