Ämne: Hockey VM
Visa ett inlägg
Gammal 2010-05-22, 10:54   #208
Boden
stolt same som älskar hojt
 
Bodens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Boden
Inlägg: 808
Sharp$: 1430

Mina rekar
Stats: 0 - 0 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Qirren Visa inlägg
Nja, tog +3 på tyskarna igår till 1,95. Finns nog på en del ställen fortfarande. Det är en semifinal det här, Tyskland är här på grund av en anledning och det är att de spelar jävligt tajt hockey och släpper till extremt få ytor åt motståndarna. Lyckas man stänga ner den ryska björnen och frustrera dem så slutar det ofta med att spelare som Ovechkin och Kovalchuk borrar ner huvudet i isen och kör sitt egna race (och någon coaching från Bykov kan man bara drömma om). Förra mötet lagen emellan slutade 3-2 till Rysslands fördel, med bud på 3-3 för Tyskland. Tror vi får en mycket jämnare match här än vad oddsen visar.
Förstår hur du tänker, MEN i detta VM finns bara ett lag, Ryssarna är alldeles för överlägsna. Tyskarna har gjort det riktigt bra och spelar som du säger riktigt tajt. Ryssarna är dock för bra hur tajt Tyskland än spelar. Det ska bara vara klasskillnad här. Så jag tror chansen är stor att det kan rinna iväg ordentligt i den här matchen.
Dessutom var oddset på över5,5 mål alldeles för högt i mina ögon med tanke på att jag tror chansen är hög att det kommer gå över.
Men lycka till med dina spel, någon av oss kommer att stå som vinnare iaf.

Mina spel:
Ryssland -2,5
Över 5,5 mål
Boden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat