Citat:
Ursprungligen postat av Snapphanen
Fantastiskt att det finns folk som resonerar som du, behövs om det ska kunna bli några vinster till oss andra.
Har folk inte sett Västerbo? Finns kapacitet så det räcker och blir över för att plocka ner Oasis Bi. Kan dock förstå att folk som garderar upp loppet imorgon men att se Oasis Bi som en konkurrent till segern? Jösses. Jag tror Västerbo bara vinner imorgon. Hoppas Ingves ger det ett rejält försök från start, är Björn mot förmodan dum nog att svara så hoppas jag att Ingves bara sätter sig tillrätta i dödens och måttar in honom. För slår Oasis, ja det gör han 10 av 10.
|
- VOTN gör debut i guld... hur många sådana har vunnit sista åren? 4-5 st?
- Oasis B har slagit hästar som Digital Ink, Orechietti, Ed You Nahar m.fl.
- Spår innanför, Goop positiv, går bra efter vila, startsnabb, Goop tror han kan hålla ut 4an...
VOTN streckad på 56% , Oasis B på 13%...
Och du tror han slår Oasis 10 ggr av 10?
Kan du motivera det lite mer? För jag tycker procenten borde vara det omvända...
Sen säger jag inte Oasis B bara vinner, tror mest på 10 Riff Kronos i loppet då det lär bli körning från start... Garderingslopp för mig iaf.
Men spika du VOTN som majoriteten i Sverige gör, den kanske vinner, vad vet jag... =) Man ska tro på sig själv så! =)