Visa ett inlägg
Gammal 2015-03-01, 12:08   #41
Voltstart

Voltstarts avatar

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 9633
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Usch den där jävla Peter Andersson som expert igen. Han kan ingenting och har noll utstrålning... bort bort bort
Jag gillar Peter!
Han kan en massa trav, vilket räcker som krav för mig.
Någon större träffsäkerhet i tipsen vill jag väl inte påstå mig ha sett ifrån Peters sida, men hos vem gäller det av programledarna? (Widman är ju ruskig på värmningar! Jämför det med fjunisen Robin...)

Att samtliga medarbetare på ATG-live tvunget ska turas om att leka "värmnings- & tipsexperter" är det pinsamma i sammanhanget. Vissa borde enbart hålla sig till att återge vad de känner till om hästarna och till att inhämta intervjuer inför omgången.

Det är många jag tänker bort, bort, bort omkring, men Peter hamnar inte ens bland topp-5. Ett gäng ordbajsare som aldrig har vett att vara tysta borde ha skalats bort för flera år sedan...

Nu ska de tydligen hårdlansera nån Tess med blont hår, som verkar helt nollad vad gäller trav!? Kan de inte hitta nån medietjej med förflutet inom trav eller spel? Det känns som ett grundkrav för att jag ska orka lyssna på vederbörande, ett genuint intresse för produkten de ska informera oss kring...

_________

Trist med (extra)V75. Ihålig omgång. Flera fina djur, alltså sevärda lopp!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Major (+10), CamillaS (+50)
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat