Citat:
Ursprungligen postat av Icewinner
Oj, det har jag inte noterat!..
Men omsättning på V4:an kommer ju gå ner drastiskt?
Nu måste man läsa på om ytterliggare 3 lopp, det spelstoppet börjar ju heller inte senare. Plus att väldigt många (bla här på sharps inkl mig själv) joinar ju V4an efter att man rykt på V64an i de två första loppen. Det gör ju även att man hänger kvar till DDn... Tror detta är ett dumt drag ur omsättningssyfte, iaf vad gäller V4.. Den spelformen låg ju perfekt mellan V64 och DD..
Nu bölar jag i en tråd och skriver inget som har med loppen att göra
Onyx Bi som dagens spik då!
Uppfyller mina spikkrav: Kusk som kan köra, travsäker, sitter i ledning..
|
Ska även bli intressant hur V5an på saxbanan kommer påverkas. Tvärtemot V64 så blir det ju tidigare spelstopp där. 19.10 V5 start istället för tidigare 19.40.
Men det var sannerligen inga höjdarlopp idag på Färjestad. Ser betydligt bättre ut i morgon på Jägersro. Hur fan kan dom slänga in kallblodsloppet (V64-2) på dagens största streckspel när det egentligen är ett ramlopp som bytt plats med ett ordinarie V64 lopp. Det är väl inte sådana hästar spelarna direkt uppskattar på V6 bongen. 15 kallblod som knappt tjänat några pengar och där 10 av dom galopperade bort sig i sin senaste start. Favoriten i det loppet galopperat bort sig 5 av de 6 senaste starterna och andrahandaren galopperat bort sig 2 av de 3 senaste starterna. Blir ju då rena lottot oavsett hur många timmar man lägger i lopparkivet på sådana lopp.