Visa ett inlägg
Gammal 2015-03-05, 20:30   #42
Manprinsen

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2366
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Voltstart Visa inlägg
Jag kan ingenting om favven. TP AXL är definitivt ingen stjärna att hålla i handen. Gjort något lopp där hästen överträffat sig själv.
Kan säkert ta en seger någongång, men varför just idag?

Vetelängans 7 Blue Blood Lover tog spets på ett tilltalande vis senast och gick undan med en gäspning. Kanske hårdare emot idag, men inga stjärnor i fältet. Möjligtvis favven, annars ett begränsat gäng.

Med Ohlsson fortsatt upp, så känns det korkat att inte strecka fram till att hästen visat att den slagit i taket vad gäller motstånd.
Uffe brukar kunna kräma ur ett antal metrar extra när det behövs dessutom.
Jag gillar ju att följa upp hästar som visar prov på fint intryck sett till klassen de befinner sig i. Denna skulle jag inte vilja åka på.

En tanke då 14% inte är vidare mycket spelat på en häst som vunnit i två raka löpningar då felfri.Har du inga alternativa spikar?

Red: Vetelängan ligger lågt. Han tycker motståndet är hårt emot. Vilket motstånd? Är det inte bättre att syna botten i sin egen häst först, innan sådant uttalande?
Du var rätt ute som vanligt

Tyvärr hade jag redan lämnat in systemet med spik på TP Axl, var ju nära att det höll hela vägen ändå...
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat