Visa ett inlägg
Gammal 2015-03-06, 20:34   #95
Manprinsen

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2373
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hatten1 Visa inlägg
Då fårstår vi alla vilka övervärden det kommer finnas på söndag, årets bästa speldag så här långt?

Oavsett så är det förunderligt att Malla är den som ska ta upp alla "ickesolnaiter" som går på trav, det är ju de facto runt 30-50% av besökarna sedan länge.

Jag kan själv plocka fram 25 syrianer som kan trav bättre och skulle vara oerhört mycket mer intressanta i tv-rutan, som dessutom skulle vara 25-35 bast och kunna svänga sig på 4-5 språk, förutom risksvenska samt rinkebysvenska .

Men det är klart, dom känner ju ingen på kanal75, så det är kallt från start.

Samt varför bereds tex inte @RebeckaFalk plats i tv, mycket påläst och brinner verkligen för travet. Skulle väga upp gubbarna och wannabegubbarna bra i TV.

Kvinnor måste synas i mycket högre utsträckning i travprogrammen, för de är en outnyttjad resurs och har få förebilder, för i min enfald anser inte jag Jessica Almenäs vara någon förebild, och framförallt så är hon ingen "spelexpert" även om Jessica mycket väl kan vara duktig spelare.(dock inget jag tror på, för det krävs tid för att plugga trav, och tid är nog det Jessica har minst av i sitt liv)
Jag tycker dom bästa experterna ska synas i TV, oavsett kön. Är så jävla leds på det här "kvinnor måste synas" snacket nuförtiden, oavsett sammanhang. Huvudsaken är väl att dom är jävligt kunniga, sen vad dom har mellan benen är ovidkommande.

Förövrigt tycker jag Rebecka Falk är jävligt kunnig. Enda gången Expressens travpod håller lite klass är när hon är med.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+3)
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat