Visa ett inlägg
Gammal 2015-03-07, 12:40   #135
Stekel

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Icewinner Visa inlägg
Stark har slagit Alfie då han stod 20 meter sämre till.

Alfie har slagit Björli Odin då han stod 40 meter bättre till.

Nu står Stark och Alfi på samma volt 40 meter före Björli Odin.

Stark sitter troligen i ledning. Behöver man motivera mer att han är klar förstahäst av dessa och även en bra chansspik.

Eller fortsätter man resonemanget och då hittas vinnaren på 4567...

Jag må vara helt fel ute, men tror de längst bak ej hinner fram.

Känns låst på 1,4,5,6,7 för mig iaf! (Obs spelade mitt tävlingssystem innan jag började begrunda detta, ifall nu någon ska säga att jag är motsägelsefull )
Tror du är inne på rätt spår såtillvida att dubbla tilläggen får svårt. Björli Odin är därmed helt ospelbar, men Guli Storm däremot med kuskpluset är lite svårare och räkna på och till 6% kan den vara värd ett streck.

Alfie har ju en helt annan kusk nu och fortfarande relativt ospelad. Intressant idag, även om jag har svårt att se den som något annat än en trolig tvåa-trea.

Citat:
Ursprungligen postat av sejoh Visa inlägg
Diego gick väl i spets vid v7 på Bjerke ?
Citat:
Ursprungligen postat av NicklasJ Visa inlägg
Gick även i ledningen i Gävle.
Flera fel i statistiken på Stora vinster då, ajabaja! Hade också för mig att Diego gick i spets i norge, men litade på statistikredovisningen utan att gå tillbaka och nagelfara den.

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Ingen intervju igår i atg.se live med Reijo Liljendal.
Vet någon vad han tycker om stallets chanser. Har stor respekt för Reijo.
Jag är särskilt intresserad av Aristocat Boko. Tycker den ska vara chanslös från bakspår, redan inkvalad till finalen och möter djävulskt motstånd från framspår. Men min budget ger mig möjlighet att strecka den på bolagssystemet.
Du må ha stor respekt för Reijo, men ha lite mer respekt för din egen värdering istället. Tycker du svarar på din egen fråga, det är ett kasst streck så hårt som den är spelad. Nu är det bara 9 hästar kvar i loppet och han blir lite hetare, men någon av de andra två bästa hästarna i loppet sitter i spets och vilken nu det blir tar han inte ner bakifrån.

Citat:
Ursprungligen postat av flaque Visa inlägg
Harpos Blue Swede – kan vara min bästa chans i omgången i en omgång där jag inte har någon het chans. Det är bra förutsättningar här. Se upp! Enligt Ulf själv. Finns på travnet.se
Helt uppenbart att Uffe tänker köra för spets och inte släppa till någon, mycket bra chansspik eller utgång i det här loppet! Sebastian Sund har varit mycket spelvärd vid sina två vinster men den här gången är det tvärtom och jag är osäker om han ens kommer få plats på min ram idag.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Icewinner (+5)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat