Visa ett inlägg
Gammal 2015-03-07, 19:47   #299
SO

SOs avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 3719
Standard

Ja, så var bergsåkersdagen över. Vilken höjdare spelmässigt!! Om man jämför med söndagens extra 75 på Solvalla, som måste vara det sämsta detta århundrade spelmässigt. Bara det att lägga in dessa bedrövligt illaluktande söndagstävlingar med syfte att klämma ur spelarna lite mera pengar. Hoppas vi slipper detta i fortsättningen-

De självutnämnda experterna höjde de s.k. 08-hästarna till skyarna i sina analyser. Det möter ju bara norrlandsskräp hette det. Vad blev resultatet? jo skräpet sopade nästan rent! Men så här är det varje gång det är V75 i norrland, hehe.

Nu var det inte detta jag skulle svamla om utan hur det är att lyssna på intervjuer. Jag är som många vet mest intresserad av kallblodsloppen och Lesja Kongen hade långt ifrån imponerat på mig, Följde noga allt som sas innan loppet. När jag kom till Bergsåker mötte jag en kompis. Hade hade köpt in sig i ett system på 10,000 rader. EN SPIK. Jo Lesja Kongen. Systemet gjordes av en tränare på Bergsåker, som hade pratat med Bergh som i sin tur lovade att hans häst kunde bara inte förlora !!!!!!

Träffade en annan spelare senare som berättade att han pratat med Uffe om Björli Odins chanser. Uffe sa det behöver du inte fråga om, Berghans är ju stenklar, han har ställt i ordning till det här loppet,. Det är ju 150 i första pris.

Och jag som hade Tomtegubben som U häst. På med tomteluvan!!!!!!! Men jag kladdade på rejält på vinnarspelet och kunde inte förstå att oddset blev så högt som 5.70. Kryddade anrättningen med ett tvillingspel Stark-Lesja kongen OCH FICK 28 gånger! Det spelet äras snacket här på sajten och hästen gick sina 27 som utlovades.

Sammanfattningvis ska man inte lyssna för mycket. Man blir ändå bortdribblad i långa loppet. Egna ögon är nog bäst i slutändan. Å andra sidan kanske det är sånt här som är tjusningen med att vara spelare? Nöjd med dagen trots 6 rätt och ett glas rött till maten satt inte fel. Men innerst inne finns känslan ATT MAN BORDE HA FÖRSTÅTT,....
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat