Jag har nu tittat lite närmare på detta. Måste erkänna att det verkar något oklart. Brain, rätta mig gärna om jag har missförstått!
Gårdagens omgång. Först tar ni ut nio hästar i alla lopp, förutsatt att det finns nio startande. Sen rankar ni 1 A, 4 B, 2 C och 2 D i varje lopp.
Därefter kräver ni 1-5 A och 3-5 AB. Om ni lyckas ranka bra så spricker ni. Ni måste spricka på fem hästar i 2-4 lopp? Kravet på minst 1 A tycks för övrigt väl lindrigt.
Sen verkar det som att ni har en urvalsprincip som väljer ut 1600 rader av era återstående 1,64 miljoner rader. Eftersom ni bara använder 1502 kuponger så finns det rader som ligger nära varandra. Men inte många. Varför?
Hade det varit 1600 enkelrader så skulle jag misstänkt att programmet slumpmässigt valt ut en rad av 1,64 miljoner och därefter fortsatt att välja en rad i taget, där varje ny rad skiljde sig på minst tre hästar/siffror från varje annan rad. Allt för att maximera 6 o 5-rättschansen.
Så ni spelvärdebestämmer 3 ggr bättre än Publikum? Och vari består spelvärdetänket? De kombinationer ni tror mest på (de med bara A o B-hästar) har ni ju redan reducerat bort. T o m rader med 6 A o B-hästar+ 1 C eller D, har ni reducerat bort.
Hoppas verkligen att jag har missförstått detta. I annat fall försöker ni ragga insatser till ett pajassystem. Please, förklara!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten: putte64 (+100)
|