Visa ett inlägg
Gammal 2015-03-12, 10:51   #2820
one

ones avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 7382

one-Bomben vid rullpott
Stats: 45 - 269 - 0
ROI: 147.10%
Vinstprocent: 14.33%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robfri Visa inlägg
Jaha, nya insatser ikväll, skönt med vind i seglen

Frölunda -Luleå: Dax för slutspel, Frölunda ska väl absolut vara favoriter men tycker Luleå leverera bra mot DIF i "play-in-matcherna". Tror nog det kan bli en ganska tight förstamatch i denna serie. 2,3,4,5-0,1,2,3

Skelleft.-Brynäs: Här ska väl Skellefteå bara vinna kan jag tycka, Brynäs överträffa sej själva & slog ut FBK. Hinner man verkligen ladda om till detta, tveksamt. 3,4,5,6-0,1,2
AIK -Södertälje: Mitt kära SSK som i år skulle ta steget upp till SHL....Nu kval nedåt. megafiasko är bara förnamnet. Vet inte vad man ska tro om denna match, tror båda lagen kommer klara sej kvar utan problem. En nervig tillställning lär vi få se iaf. 0,1,2,3,4-2,3

1920 rader
Jag är lite inne på att det nu kommer bli tighta matcher, kan tänka mig att reducera att minst en match måste sluta oavgjort.

Alltid svårt att veta om det är positivt eller negativt att ha spelat play-in matcherna, lagen är ju rejält igång efter dessa men samtidigt kanske en nöjdhetskänsla infinner sig att man tagit sig till kvartsfinalerna... lurar på raden lite o hoppas att reduceringsprogrammet slutat strejka till kvällen
one är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat