Gävle och halvljummet för egen del.
Avd III: 9 Adonis Hornline gör gedigna insatser hela tiden. Nu bfro vilket jag har svårt uttala mig om ifall det ska ses som positivt. Känslan är att hästen gör det tillräckligt bra i loppen för att vara med och hugga oavsett.
Ibland slår ju skoryck fel.
Ett streck.
7 Kowloon Express har jag haft som platsidé på forumet förr. Hästen har visat rimliga fartresurser för klassen. Nog för att jag ska gilla den som roligt platsspel i låg klass. Travnet kör den spik, men på visat intryck de senaste starterna, så känns det lite långsökt. Ingen blir gladare än jag vid vinst, då det berättar att mitt travöga funkat.
2 Dicks Denja gick bra till slut mot dåliga hästar på Valla ett par ggr. Den har fått sina anhängare därav?
4 Jean G har vass kusk!
1 Enzo Boko vann enkelt ifrån ledningen och har spår 1.
Sådär, ett försök runt ett lunchlopp på Gävle.
Red: Den vinnaren missade man trots hyfsad historik i raden. Skulle behövt köra lopparkiv, då jag saknade den helt i minnet. Frågan är om det hjälpt? Gillade vad jag såg idag iallafall.
Kul att Kowloon Express fick fint platsodds igen! Trots allt fint snack i Travnet? Hade TT lanserat samma idé skulle väl platsoddset stannat till mellan 15-20? Märkligt det där...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Senast redigerad av Voltstart den 2015-03-12 klockan 13:07.
|