Citat:
Ursprungligen postat av olle
Det blir ju sannerligen riskfyllt då om man köper reklamen från betaltjänserna om hur bra det går. Ska man rygga alla de tre stora, SS/spelvärde/TT, så handlar det väl om minst 10 mkr i insatser under en femårsperiod bara på V75, för SS är väl dom som är billigast att rygga.
Undrar hur många som skulle klara att förlora 10 miljoner på 5 år om det nu skulle bli så att dom inte lyckas sätta en enda V75a som ger stora pengar ?
Jag skulle inte våga mig på det i alla fall.
|
Om många ryggar rakt av blir det naturligtvis inga pengar, även om de sätter sjuan då och då. Det skall man ha klart för sig som spelare. Jag hittar dock inget bättre sätt att över tiden jämföra betaltjänsternas kvalitet, än att mäta vad de faktiskt spelar in. Flest vinnare på enkelraden är ett ganska uselt sätt att mäta, flest rätt i VM i V75 säger inte så mycket och jämförelser om vem som har haft högst vinnarodds på sina spikar och annat hokus pokus är heller inte relevant.
Spel går ut på att vinna pengar.
Jag har länge efterlyst av betaltjänsterna att de skall redovisa hur deras spel avkastar, och hoppas Plus och nu Spelarservice kan få andra att berätta hur det går.