Ämne: v64 UMÅKER
Visa ett inlägg
Gammal 2015-03-13, 09:45   #69
Viroid

Viroids avatar

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 16080
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
När det handlar om experter som har betalt för att rådgiva spelarna är det väl berättigat att vara kritisk. Ingen skillnad på om det handlar om bankexperter som ger råd och info om hur vi ska placera våra pengar exempelvis. Är dom dåligt pålästa så gör inte heller dom något bra jobb och då får dom kritik också.

Eller om du beställa en dyr resa. Ska du till sydamerika får då bättre råd av en expert som verkligen kan den regionen jämfört med en resekonsult som ska ge tips och råd kring resor till hela världen och ofta ställen dom aldrig ens varit på själva.
Jag kan hålla med dig om expertkvaliteten så länge ATG tog betalt för sin tjänst ATG Live, men när det numera är gratis att titta och lyssna förväntar jag mig inte mer än trams. Allt därutöver är en bonus. '

Det borde kanske finnas läge för någon av speltjänsterna att köpa rätten att sända bilder, med egna kommentatorer och spelförslag, exklusivt för sina prenumeranter? Att döma av vad folk anser om Robin & co så skulle det ju kunna bli en braksuccé.