Visa ett inlägg
Gammal 2010-05-25, 11:46   #298
RobinD
Moderator

RobinDs avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Detta kan väl knappast läggas in under kategorien "småligor", men jag postar den här iaf.

Sverige - Bosnien 4/10 @ 4.00

Sverige uselt, flera spelare var enligt rykten osugna på att komma till samlingen och ville egentligen ha semester. Mellberg om jag minns rätt som i Zlatans frånvaro är vår bästa spelare.. det säger väl en del.

Bosnien missade VM med ett nödrop och skulle vart där på Portugals bekostnad om inte Misimovic varit avstängd i returen. Det är jag säker på. Oavsett, ett bra landslag som kommer med stark trupp. Djeko, Misimovic, Ibisevic, Muslimovic, Pjanic med flera.

Sverige har haft svårt för balkanländerna sista åren tycker jag och då är Bosnien ändå ett av de bättre. Kan inte minnas att vi har mött den här generationens Bosnien heller. Orkar inte titta upp det heller.

Spelar egentligen enbart för att 4.00 är för högt på ett för bra lag i en betydelselös match för bägge lagen. Den här känns på förhand mer som en match som kunde fördelats 33% på alla tecken, nu tilldelas Bosnien 25% vinstchans utan hänsyn till bolagens edge.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat