Mest intressanta skrällar (för mig) i respektive avdelning:
V75-1:
Arby's Amalia, med samma motiveringar som tidigare nämnts i tråden. Kan väl vara med i spetskörningen nu när hon är nedstruken till spår 6.
V75-2:
Finish Future lär vara med i spetsstriden och är därmed väldigt intressant till 3%. Släpper säkert till Zonguldak om Uffe tar spets och lär nog vara långt framme när startlinjen passeras.
V75-3:
Hittar ingen som inte redan är relativt betrodd så tipset, kanske chansspiken, går till Goops styrning.
V75-4:
Alla bakom Digitalen får räknas som skrällar och de mest betrodda bakom har väl likvärdiga chanser. Möjligt att Riffen får det jobbigt om han tänker svara Digitalen så som aviserat, blir det körning där så har både Redén och Takter rimliga chanser att nå fram.
V75-5:
Obi Degato har väl lite för lite streck på sig, tycker jag. Men någon riktigt het skräll tycker jag inte det är. Tror det trots allt står mellan 2 och 5. Men både 10 och 11 är för lite spelade och skulle nog kunna sno några streck från 9 Seven Jersey.
V75-6:
Fin häst den där Research, och har visat sig väldigt kapabel mot hyfsat motstånd här på slutet. Men 2% på Network Broline? Det köper jag inte. Kort distans och spår 9 är ju inte på något sätt optimalt men ändå, 2%...? Håller sig hästen på benen denna gången så är han långt framme. Wilda Tigern Jack till 5% är också för lite spelad. Båda dessa två har större chans än vad % visar.
V75-7:
2 Angelo Am har väl omgångens bästa kuskförstärkning och hästen är kapabel nog för att vinna ett sånt här lopp. 3 Livacious Lindy var favorit för två starter sedan och har inga problem på distansen (2/3). Hon har betydligt bättre chans att vinna loppet än 3%. Båda dessa två är måste streck och möjliga chansspikar i en öppen Bronsdivision.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|