Visa ett inlägg
Gammal 2015-03-16, 07:44   #15
Helge

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Om jag räknade rätt är det 51 hästar som inte är klickbara i startlistorna. Dvs spelbolaget hänvisar till Norge och deras sidor om man ska ens grundläggande info om alla dessa hästar. Så har det varit ända sedan man började flytta V75 till Norge och det är pinsamt.

I kallblodsloppet är alla hästar från Norge. Finns inte info om en enda i atgs startlistor.

Dom som ska ha lika stor möjlighet att vara pålästa som vanligt på V75 är nog dom som är arbetslösa och har all tid i världen till att lägga 4 ggr så mycket tid dels genom att få fram grundläggande info men framförallt till att få koll på hela 51 icke svenska hästar som är med bara på V75.

Den tiden har inte jag i alla fall. Man har ju heller ingen nytta av att skaffa sig koll på hästarna annat än till lördagens lopp för sen dyker de flesta aldrig upp igen i lopp som svenska spelare lirar till.

Om man trycker i "utökad startlista" på ATG.se, så kan man se de fem senaste loppen även på de norska hästarna.

Här får du fram alla info om starter på de norska, lika lätt som här hemma.
http://www.travsport.no/Andre-elemen...r-hestkusklop/

Sen tror jag norska lopparkivet blir fritt denna vecka inför V75. Vill minnas det varit så innan.

Fick svar från ATG, norska lopparkivet är öppet för alla, helt fritt denna vecka.

Så nu kan vi sluta gnälla på dom bitarna iaf.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
affe56 (+10), monimaker1 (+2), Fulsprit (+1)

Senast redigerad av Helge den 2015-03-16 klockan 08:35.
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat