Visa ett inlägg
Gammal 2015-03-17, 10:09   #63
clarund

clarunds avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 437
Standard

Har sällan sett så mkt svammel i samma tråd.

Putte64 har helt rätt i att man knappast ska spela med statistiken för att vinna pengar, men visst bör vara medveten om normalutfallet.

En annan iakttagelse som är korrekt är att ATGs begränsningar drabbar "oskyldiga".

Alla utom ATG förstår att Jackpotten måste bort.

Själv missade jag ca 40k med ett reducerat då jag gick för större pengar, inte för att min rank på 1-1-1-1-1-1-3 var för bra eller nåt sånt trams utan för att deras tilltag att ta bort V7 fick mig välja 40k som minimiutdelning.

Systemet kostade 60 kr och hade jag spelat matematiskt hade jag haft fel spik i sista.
Utd var 37k, prognosen 26k och det var jackpot.

OM för dagen smällfine Raz McKenzie låtit bli att hoppa i avd 1 hade jag fått knappa 100k.

OM V7 funnits kvar sitter den oxå för den lägre gränsen brukade jag ha avsevärt lägre på tiden man fick spela V7.

Visserligen är man härdad, har tex ändrat en kupong jag hade blivit ensam på för 15 år sedan, men sån skit(idiotiska begränsningar och det vansinniga utlandsspelet) som ATG sysslar med har påverkat mitt intresse negativt.

Det är numera sällan jag ens kollar listorna.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
clarund är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat