v65 Solvalla 20/3 Jackpot
Avd 1
8 Eder Bob har ju varit jätteduktig vid sina 5 raka vinster men jag kommer försöka fälla favoriten här.
1 Crosby gillar jag intrycket av och streckas till 10%
5 Nexus Tilly verkar bli helt bortglömd efter 4 raka galopper. Bedömer den i stort sett lika kapabel som favoriten och är det inte dags för ett felfritt lopp nu? I nuläget löjliga 3% på den och steckas av mig iaf.
11 Panoramic kan väl ges samma motivering. En av de mest kapabla i loppet men som även han galopperat lite väl ofta på slutet. Streckas av mig till i nuläget klart spelvärda 4%
Avd 2
10 Utter har blivit lite av en favorithäst för mig. Att ta bort alltså! Alltid hårt spelad och ofta mycket upphaussad i lajven. Ser ofta ut att ha bra chans i sista sväng men vinner i stort sett aldrig. Jag fortsätter på den inslagna vägen och tar bort den även här
9 Yahtzee Deo fullkomligt älskar jag intrycket av på slutet. Verkar hur stark som helst. Upp i dödens och bara maler ner motståndarna! Är väl knappast gynnad av den kortare distansen i dag, då den ser mer stark ut än snabb. Får iaf min första röst.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|