Visa ett inlägg
Gammal 2015-03-21, 09:12   #1
Filmtokig

Reg.datum: mar 2015
Sharp$: 6031

Filmtokig
Stats: 3 - 2 - 0
ROI: 197.10%
Vinstprocent: 60.00%

Unhappy

Dessa Travexperter

Hur har dem fått sina jobb? Nu syftar jag mest på Anders M. och Ralf. I början gillade jag Anders, men på senare tid har jag börjat tyda honom. Nog fick jag i Onsdags. Då hans spikar var dem två mest spelade. låset var i sista tror jag på en 50% och en 20%. Och ja kan köpa det då dem vann. Men sen läste jag dragen det var två hästar som var mellan 10% och 15%. Det kan man väl ändå inte kalla drag. Ralf likväl idag, bara super spelade hästar.

Om man ska vinna miljoner, så ska det väl vara en sådan dag där den stenklara 70% har en sämre dag och förlorar, och går man aldrig emot. kan man aldrig vinna mer än ett per tusen. nu ska ja inte kritisera för jag är säkert inte bättre själv. Som personer är dem säkerligen jätte bra och trevliga och snälla. Men skulle det inte vara roliga med någon som ändå kan lite om trav? Som kan gardera en 70% och hitta en spik i ett mer svårlöst lopp? Eller spela X på radinsatsen.

Nu har jag inte nämnt Micke Nybrink. Men jag anser att han är jätte rolig och det är lite action i honom i Tv-Rutan. Men inget ont om någon. Jag bara undrar enkelt, hur kan man få ett sådant jobb. Om man som oftast, spelar som kollektivet? Då kan väl vem som helst stå där och dela ut tips, för det är väl inte svårt att delge en spik som är spelad till 70%? Ja vet vet egentligen ja, jag skulle bra tycka det va kul med ett byte i tv-rutan till en person som kan Travet lite bättre. Helt omöjligt borde det inte vara.

M.v.h Johan.

F.ö undrar jag om någon har en plats i ATG Tillsammans. Det är kanske inte hör hit, men kan väl ändå fråga.

Men frågan var Hur kan dem få sina jobb? Har dom klonkat en miljon vinst någongång och spelar safe o tråkigt för att inte förlora den miljonen nu?
Filmtokig är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat