Visa ett inlägg
Gammal 2015-03-28, 16:48   #366
Icewinner
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 869
Sharp$: 1290
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Filmtokig Visa inlägg
Behövde inte klaffa spec mycket, utan det som behövde hända händer nästan varje lopp, lite körning och bästa häst får en rygg och sen krossar. Var relativt väntat. Som jag skrev tidigare i veckan, stenklar. Men grattis till dem som hittade en 40% Ink som vinnare och en 23% Rocket Zet. Jag menar, Ink var väl rätt stenklar med loppscenariot att det skulle bli körning. spåret var nog bara till en fördel. Man kan inte bara utgå från vem som ska spetsa och spika därefter.
Haha du var ju helt fel ute i ditt resonemang oavsett!

Jag skrev tidigt i veckan enda chansen för att Felicia V.E ska vinna är att hon ska sänka sitt rekord med minst en halv sekund (det blev 0.8 sekunder hon sänkte det med) och att det krävdes extrem körning där framme.. (Vilket det blev då Goop knäcker ledaren och sin egen häst inte heller orkar på slutet)..

Då skrev du "Nej, detta krävs inte, den vinner bara, du ska få se.."

Hade du skrivit "Japp och jag tror det kommer bli körning samt att hon har kapacitet för att sänka sig det som krävs" så hade det varit hatten av..

__________________
Ju mer du satsar på din vinnare, desto mer sänker du ditt odds
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


Twitter: @Batmantyp
Icewinner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat