Visa ett inlägg
Gammal 2015-03-30, 00:53   #396
Indeed

Indeeds avatar

Reg.datum: aug 2014
Sharp$: 425
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av OskarSvanberg Visa inlägg
Hej.

Tråkigt att du tycker att jag inte duger. Gör mig inte så mycket, men så pass att jag var tvungen att kolla statistiken.
På travsport.se kan man se mina 27 senaste starter inom rikstoton. Av de har jag vunnit 4, eller 14,8%.
I år har jag en % på 21 totalt och förra året 14.
Det är iaf helt ok för mig. Jag säger inte att jag är lika bra som Erik Örjan eller Björn, men ibland är det också av vikt att man känner hästen.
Mina ägare får själva bestämma om de vill ha andra kuskar, är dock få som vill, för några år sedan gav det bra resultat att sätta upp en världsartist, men inte på slutet. Erik A hade jag fin träffprocent med på V7 för några år sedan. Vinner mina hästar oftare med hyrkuskar gör jag så, det har dock inte givit önskvärd effekt på sista tiden. Är dock öppen för att prova mer, var mitt beslut att sätta upp örjan, ägaren ville att jag skulle köra.

Det lönar sig att vara påläst.

Mvh Oskar Svanberg
Din insats gjorde min dag. I egenskap av lagkapten hade jag möjligheten att smyga in dig på kupongen som spelläggaren hade lagt ut.

Pratade om din kuse, min kamrat såg er som helt chanslösa medan jag själv ansåg Usain henna och Felicia VE var omgångens stora fynd.

Jävla skön känsla när ni sprang hem det! Tack!

Nu sket det sig ändå och blev bara sex rätt då spelläggaren Blandade rörde ihop det med redens hästar och spikade trinity i avd 5 och tog alla kusar i sista löpet.

Våran tanke var hela tiden rocket zet och alla kusar i femte.

Misstaget insågs för sent tyvärr och vi fick nöja oss med 6000kr istället för 800000kr +.

Av någon abnorm anledning blandade han ihop båda zethästarna och fick för sig att det var trinity som skulle gå bf runtom. tyvärr. påpekade det för honom för sent och då insåg han att det var rocket zet han (och jag) ville spika..

Jag hann inte stoppa honom :(

Senast redigerad av Indeed den 2015-03-30 klockan 01:02.
Indeed är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat