Ämne: V75-Romme
Visa ett inlägg
Gammal 2015-04-02, 23:34   #19
olle

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 61673
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Filmtokig Visa inlägg
Vill inte trampa dig på tårna, men det är en generell fråga. Om det blir stor utdelning imorgon, kan dina ord "hitta noll värde till färjestad" bytas ut till "jag kan inte lösa omgången". Jag bara frågar, för när jag tänkte som du, vissa ggr har det blivit stor utdelning. likaså, som många i lördags. en av dem var Helge. sa att de lukta favoritparad, men så vart inte fallet.

Det ja ville fråga var. När "dem kunniga" känner nollvärde/favoritparad. då smäller det och svensson kastar bil på en sjua. Hoppas du förstår min fråga.

Ha en bra påsk
Två främsta anledningarna för mig att avstå V75 spel i morgon

1. Dålig koll på många av hästarna och har inte haft tillräckligt med tid för att skaffa den

2. Genomgång av intervjuer mm har inte gett mycket. Har inte haft tillgång till någon av betaltjänsterna så vet inte om dom vaskat fram något intressant. Hoppas det dyker upp något under morgondagen för infon inte alls lika omfattande som till en lördags V75a.

Jag spelar heller inte V75 varje omgång som dom flesta här utan bara när jag har den rätta feelingen efter hårt pluggande. Speciellt till en extra V75a känns det som den måste finnas då förutsättningarna för spelarna på förhand är usla (aldrig en krona extra i jackpot till dessa omgångar men väldigt stor risk att vinstpengar flyttas till ordinarie omgångar).
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat