Visa ett inlägg
Gammal 2015-04-05, 07:43   #2865
one

ones avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 7382

one-Bomben vid rullpott
Stats: 45 - 269 - 0
ROI: 147.10%
Vinstprocent: 14.33%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av V75fahlle Visa inlägg
Rullpott söndag Påskdagen 5/4!
Spelstopp: 17:29

Rullpott:1 000 000:-

Fotboll! Allsvenskan drar igång till helgen! Svårt i början av säsongen att veta hur lagen står sig och det brukar smälla lite mer i början av säsongen. Men jag ger mig på ett försök!

Djurgården-Elfsborg 1,2 - 1,2
Både Djurgården och Elfsborg har gått OK på försäsongen.
DIF spelade "alltid" 1-1 i fjor.
Enligt mig är DIF ett mer fysiskt, inläggsorienterat lag med bra huvudspel. Elfsborg är ett i grunden offensivt spelande lag med offensiva ytterbackar och snabbt kortpassningsspel.

Norrköping-Örebro 0,1,2,3 - 1,2,3 (EJ Norrköpingvinst)
Örebro har gått lite bättre på försäsongen än Peking och har t.o.m. slagit ut MFF ur cupen på bortaplan med 0-1.

Marseille-PSG 1,2,3 - 1,2,3
Toppmöte i Fra League 1. Båda lagen är målglada och snittar båda över 2 mål per match. Tog därför bort nollorna.

Celta-Barcelona 0,1 - 1,2,3,5 (EJ X)
Barcelona ska normalt vinna. Även om de inte alltid får in så många mål på bortaplan. Men med den kvaliteten som finns i laget kan det snabbt rinna iväg om marginalerna är på deras sida.
5:an på Barca är rolig till 3%. Kan vara läge för ett hål i raden då 4:an initialt är på relativt höga 20% (så här med 6 dagar till match).

2268 rader/kr
18 kr för dyrt, men detta kan nog reduceras ner på lämpligt vis..?

RF, MZ, SK, JW behöver sätta in.
Jag gillar tankarna Skulle dock kunna tänka mig att försöka se till att nollorna är med i DIF-Elfsborg.

Tror att chansen är stor att vi får minst en oavgjord match, tankar angående att spela med det villkoret..?
one är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat