Ämne: V75-Romme
Visa ett inlägg
Gammal 2015-04-05, 10:47   #53
Shizznit

Reg.datum: jul 2013
Sharp$: 5133
Standard

Första avdelningen löste jag på en halvminut utan djupare eftertanke, med hjälp av förhastade slutsatser:
Nato Dream? Bort. Icke-vinnare som skrikits ut som klar i varenda start i åratal, känns det som. Har det hänt något? Nej. Vinstchans: 0,1%
Super Otto? Har jag blivit tveksam till på sistone. Den höll på att bli en favorit, innan jag genomskådade kusen. Den är rädd för att vinna, men gör gärna allt för att det ska se bra ut i skymundan! Och Haugstad... papperskorgen nästa med den 2-procentiga vinstchansen.
Västerbo Highflyer? Säkert kapabel, men bakspår och Redén: schas, vinstchans 0%.
Fantoccini gillar jag, men niondespår? Adjö. 3% får du.
Och där slutar jag leta i strecklistan. Men jag har sparat en: Mellby Apollo, som därmed MÅSTE spikas. Och jag gör det bara för att jag kan, jag har ingen vidare koll på hästen eller ork att kolla upp den. Den har bara minst minusfaktorer. Jag skattar vinstchansen till 120%.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Metatrone (+5), DavidP (+5)

Senast redigerad av Shizznit den 2015-04-05 klockan 10:51. Anledning: Var tvungen att ändra Fantoccinis procent fr 4 t 3, annars hade jag ju varit tvungen att ta med den, spelad t 3,8%...
Shizznit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat