Visa ett inlägg
Gammal 2015-04-07, 17:53   #634
maddmax
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rejs Visa inlägg
Okej annars har du mitt fulla stöd
Jo, jag vet att det är många som använder sig av RSS för att hitta spel. Just nu väger jag huruvida det är värt att lägga ner såpass mycket tid på analysen när mina privata insatser är lägre än de varit tidigare. Så tillsvidare får folk kika in i tråden om de vill ha spel.

Imorgon startar Indian Premier League igen, i mitt tycke den absolut mest spännande ligan inom alla sporter, när Kolkata tar emot Mumbai. Jag tror sannolikheten för hemmavinst är bättre än vad oddsen anger, särskilt med tanke på att Sunil Narine är tillbaka. Har man tillgång till blåbärsbookies så kan man hitta 1.82 just nu:

Ogiltigt spel-ID: 2541813


---

Lägger även upp tre spel inför kvällens MLB, samtliga dogs. Både STL och COL vann sina öppningsmatcher (Rockies väldigt övertygande). Garza må vara en bättre pitcher än Lyles men under våren har Lyles varit betydligt stabilare. Känns som att Brewers kan få det tufft idag igen, särskilt tidigt, så då testar vi Colorado. Det har varit mycket snack om Cubs framsteg men inget sådant syntes i premiären. Lance Lynn är en kapabel pitcher och har sett bra ut i vår. Sist men inte minst gillar jag Wilson och Angels mot Mariners. Seattle har en bra lineup men Paxton har haft problem i vår. Man bör kanske inte lägga för mycket vikt vid detta men jag anser att oddset sitter minst 10 punkter snett i denna matchup.
2015-04-08 02:05MLBChicago Cubs (J. Arrieta) vs St. Louis Cardinals (L. Lynn) ML 1ST5 1 2.000

2015-04-08 02:10MLBMilwaukee Brewers (M. Garza) vs Colorado Rockies (J. Lyles) ML 1ST5 1 2.180

2015-04-08 04:10MLBSeattle Mariners (J. Paxton) vs LAA Angels (C. Wilson) ML 1ST5 1 2.130


BOL!
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
the_mirage (+10)
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat