Visa ett inlägg
Gammal 2015-04-07, 19:11   #19
jocklon

Reg.datum: dec 2010
Sharp$: 5165
Standard

Överlag verkar ju trav-folket vara missnöjda med detta. Både spelare och de aktiva. Tycker det känns jäkligt konstigt att ATG vågar laborera på detta sättet med det största och mest populära streckspelet vi har i Sverige. Och nu kommer V75 frontalkrocka med stryktipset och Premier League vilket inte heller känns genomtänkt. För mig personligen passar nog detta minst lika bra, förutom ALLA de lördagar som man ska träffa vänner för en middag som man brukar börja vid 18-tiden... Hur många % av folket brukar inte träffa vänner och bekanta vid 17-19 tiden på lördagar för en middag? Hur tänker dom där?? En normal lördag är ju V4 på lunchen, följt av V75 innan man tar en dusch för att sluta upp med vänner för en middag. Nu kommer det ju inte att gå, så länge som inte hela sällskapet är travnördar. Detta beslut verkar oerhört korkat. V4 omsättningen kanske kan öka men inte omsättningen totalt.... Känns som dom ändrar bara för att ändra.... Hur ofta har man hört folk klaga på starttiden för V75? Det har jag aldrig hört någon göra iaf.... Nu kommer man ju få avstå omgångarna var och varannan gång, såvida man inte kan ta, att man får se loppen i efterhand alt ta upp mobilen mitt i middagen.
Gör om, gör rätt!

Senast redigerad av jocklon den 2015-04-07 klockan 19:31.
jocklon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat