ATG fixar och trixar, för att förtvivlat ändra på sminket så det passar den belysning man väljer, men det är och förblir endast smink. Ändra på tiderna är lika effektivt sätt att öka omsättningen, som robotspelsreglerna var att hindra för utlandsAffe, eller öka rättvisan för småspelarna genom att ta bort "spel på alla rätt"
Man ser till att public joe diskuterar fånerier istället för att se helheten, diskutera seriösa problem och vad som orsakar dessa samt hur problemen ska åtgärdas.
Såsom riktigt kunniga politiker tenderar att göra, skapa false flags, så märker ingen vari problematiken verkligen ligger. Åtminstone inte inom två år, då Skarplöth med fler kan ta sina fallskärmar och byta till nästa jobb, med en hästsport som blir alltmer ruinerad på såväl starthästar, spelare som åskådare.
(för mig passar travet bättre ju senare det blir, men det innebär inte att jag VILL ha det så, enär jag inte finner något gott i detta långsiktigt, endast att de verkliga problemen döljs! vilket i sin tur innebär en försämrad sport, färre hästar, sämre omsättning på spelet och långsiktigt sämre möjligheter för mig att försörja mig )
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Senast redigerad av hatten1 den 2015-04-07 klockan 23:08.
|