Ämne: V75-Jägersro
Visa ett inlägg
Gammal 2015-04-08, 23:54   #42
spalato

Reg.datum: jun 2013
Sharp$: 1794
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
V75-1

Kollektivet och några här är inne på att spika 6 Conlight Ås. Någon säger, att han "sett dunderfin ut". I årsdebuten stod han med 20 m tillägg på sex hästar, varav favoriten hoppade direkt i starten. Erik körde ett preparélopp och slog de övriga fem med hals och huvud till tvåan och trean. Vinnartiden 14,5 var Ok - men detta är en favorit i stor fara.

1 Onceforall Face vann Svensk Uppfödningslöpning 2013. Förra året var en katastrof. Sammalunda hittills i år. Men Ludde har uppenbarligen höga tankar om hästen ändå. Nu hemmabana - men streck mest för Luddeälskarna.
2. Nej
3. En av Lars I Nilssons ämnen till stjärna. Se upp!
4. Har knappt tjänat 50'. Såg dunderfin ut i årsdebuten på Charlottenlund. Fin skräll.
5. Måste jag plugga på bättre innan jag dömer ut.
6. Se ovan.
7. Blev tvåa i Svensk Uppfödningslöpning efter 1 med Torbjörn i jollen. Sedan flytten till Goop för ett år sedan har han matchats i de större 3-årsloppen utan framgång. Har inte startat på ett halvår.
8. Debuterade hos Löfgren som 2-åring. Flyttades för ett år sedan till Björn Linder, där hästen under sex månader tjänade 300'. Nu åter till Löfgren. Jag har ingen aning om hästens status idag.
Conlight Ås såg verkligen rapp och fin ut och vann lekandes lätt. Själv har jag alltid möjlighet att gardera som TT Slutspelet gör !

P.S Kul att vi tänker olika . Du kan inte få medhåll av alla Mackis......jag bjuder på.mina intryck...du trycker ner dom. Vi får väl se vem som drar längsta strået. En inbördes tävlan är välkommet , men jag tävlar mest mot mig själv
Fullt upp där alltså !!

Senast redigerad av spalato den 2015-04-09 klockan 00:27.
spalato är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat