Ämne: v64 ÅBY
Visa ett inlägg
Gammal 2015-04-09, 15:47   #4
tomtom2

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 2341
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Filmtokig Visa inlägg
Utan att hört intervjuer eller liknande tycker jag Starfire be a man i Avd 3 spelad till 3% är skrällen som har stor chans att vinna idag.

I avd ett någon som vet vem som tar spets? Det borde väl avgöra ganska mycket, jag tycker 1-2-3 har chans och låser på dem tre.

Tråkigt nog blir väl spiken Bear Dancer eller Twins divigaflinga.

Ser ut som relativt rolig omgång, och åby gör det mer spännande. Kan bli relativt bra utdelning för sex rätt som nog inte alls är omöjlig att hitta för rätt pengar.
Bear Dancer är säkert bästa hästen och en trolig vinnare, men jag vill absolut varna för Leader Tom som jag tror tar ledningen och sen släpper till Bear Dancer. Sen är den grymt speedig och kommer ju att få chansen, inte minst med tanke på Åbys open strech. Vi minns hur det såg ut för två veckor sen när Thorson släppte till Fleming och sen visslade förbi Åtting Hornline sista metrarna även om det blev knappt. Kan mycket väl bli samma scenario igen.
Men Twins Divigaflinga kan väl vara en kul spik, bara spelad till 16% i nuläget, där blir ju Fleming väldigt stor favorit.
tomtom2 är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat