Citat:
Ursprungligen postat av Champinj0nen
avd1. Låter det som conlight ås fixat resan bra så spikas han. Såg väldigt fin ut senast. Om conlight ås garderas är from dust to dawn tidig, han är med där framme o går alltid bra. Därefter Nelle Atticus Jake som har lopp i kroppen o verkar prestera stabilt. Västerbo Eclair tror jag kommer avsluta starkt men får för långt fram.
Avd2. Napoleon C.D bra chans till runt om. Om New Moon Face travar så ökar chanserna för Royal Prince som björn gärna kör i rygg denna gång. För mig är det värt att dubbla med Royal Prince just nu. Lillaxel är 3e häst trots spåret, vid väldig hård körning o pace så. Ändå tveksam till att strecka den bla pga kusken.
Avd3. Hade Dreams Take Time punka alltså för 3 starter sedan när hann vann knappt? Det förklarar saken isf.. barfota nu o kanske blixtrar till ledningen. Den är andra häst bakom Maven. Risk för körning mellan Noras Bean o Dreams. Maven spikbud men Dreams värd dubbling just nu. El Mago rygg ledaren, blir glad om han vinner även om jag inte streckar den.
Avd4. All med chans. Den minst streckade Calvados In är tidig för mig första barfota. Slog Flex Lane med 3,5 längd i vintras. Örjan med Mellby Collector kan måtta in nosen först. Robert Bergh sätter tempot utanpå Buzz Mearas?
Avd5. Körning mellan 4 o 5 o sedan släpp till Roxie Lavec är min gissning (Haugstad tror själv mkt på sin styrning vilket är positivt). Sen är det antagligen bara dernier viking som kan ta ner henne. Ett bra lås enligt mig, öppet bakom. 1,2,9,10 främst.
Avd6. Lover Face lätt till ledning, Oliver kronos har 0 av 6 från läget. En spännade duell, Falcon 3e häst men något överstreckad just nu ändå?
Avd7. Quick Fix i ledning Mc Steamy i rygg o Daryl Boko i dödens... vad händer näst? Luckan kommer säkert för Steamy o är första häst. Star Advisor Joli första barfota tidig o blir väl klar 4e handare. Lovelock o Vivo Per Lei är långskott om man vill strecka några till.
Lycka till!
|
Sanslösa 54 procent av insatserna på Båths i avd 1. Då är det i alla fall ingen spik för mig när den fortsatt ska gå med minusbalans mot i fjor och bara har kungapokalskvalen i sikte. Bra chans så klart men som gigantisk favorit ingen spik för mig.