Så här blev mitt bolagssystem. En bantad version kommer att läggas ut på tråden Sharps-tävling V75.
Idag är det åter stor risk för stora favoriter. Man bör spela eftersom det är jackpot. Fleris.
1) 1,3,5,6,7 r8-4 (6 såg fin ut i årsdebuten, reser för att lära inför större uppgifter och är överstreckad, storfavorit i fara, 3 är väl förberedd för årets större uppgifter liksom 5, som kommer från ett stall i dagsform)
2) 1 r3-7 (dagens säkraste spik, Napoleon möter inte Waterloo idag)
3) 10 r2-5 (här spikas en världsstjärna, som slog enda konkurrenten här 2 på Vincennes med 15 meter, synd att 6 är struken som annars dragit på sig en massa streck)
4) 1,3,4,5,7,8,9,10 r11-12 (alla spelare garderar här varför det inte blir något ras i kuponghögen vem som än vinner, jag gör samma eftersom bolaget prioriterar sju rätt framför hög utdelning)
5) 1,2,6,9,10,11 r4-12 (även här ett garderingslopp - den som har råd streckar fler)
6) 4,9 r11-12 (låser på de två som är bäst)
7) 1,3,4,7,9,11 r6-8(1 har bäst kapacitet men kan få trafikproblem från spåret, tar 2 ledning och släpper till 3?, 11 bättre än ni tror, 9 tränades till för några veckor sedan av hedersmannen K-G Holgersson som tränade mig - Mack Peter - i Bologna, 9 kom i full form till Sofia som nu sätter upp örjan och rycker skorna ffg, intressant till 6 %)
Kostar 1440:-. Lycka till och njut av dagens spännande tävlingar med en världsstjärna i sommarvädret på Jägersro!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|