Visa ett inlägg
Gammal 2015-04-12, 12:50   #20
Helge

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Berghs årsdebutant i avd 3 har 61 procent av insatserna just nu. Den lyfte sig barfota i fjor men läste någonstans att det aviseras skor i årsdebuten. Hittar man någon annan vinnare där så kan man bli rik.

I avd 4 gör storfavroriten comeback efter mycket lång frånvaro. Andrahandaren har inte startat på 3 månader. Inte lätt för spelarna att gissa hur dom ska prestera idag. Kanske tredjehandaren Joy Ribb kan vara intressant med skoryck bak och allt, men den brukar ju tyvärr galoppera för det mesta.

I avd 5 gör favoriten första starten på ett år och i ny regi. Hur ska man bedöma en sådan ?

Potential till att vinna stort kanske man får genom att chansspika Kaffir Face i första och Pledge Allegiance i sista (obesegrad i spets har jag för mig och spetsfavorit. Det kan nog bli tuffare för favoriten att hinna ifatt den än skräpet den rundade senast i Boden).

Men sammantaget för mycket frågetecken/gissningar för att de skulle tilltala mig att komponera en V64a idag.
Sahara C. Four precis struken invändigt om Kaffiren.

Vovven Raz Mackenzie som Bergh ville köpa men inte fick, skulle jag inte vilja ha i dödens. Den spetshästen kommer inte komma i mål
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat