Citat:
Ursprungligen postat av HPT
Jag håller med dig i sak, men jag förstår ATG här. Jag råkar ut för mängder av användare som inte förstår grundläggande koncept inom reducering (vanligen att man helt har fastnat i konceptet kuponger/system och inte för sitt liv kan begripa att allt egentligen bara är enkelrader som klumpas ihop). I mitt fall pratar vi om den minoritet som vill spela med reducering, hur förståelsen ser ut i övriga spelarkollektivet kan man ju bara gissa...
Tror precis som du att systembegränsningen i kombination med detta kommer orsaka en del problem. Spelare som är med i flera bolag och blir varnade utan att ens förstå vad de gjort "fel" kommer inte bli glada...
|
Ok, förstår och inser att support även skulle behöva bli rent speltekniskt och det ska nog ATG undvika. Tänkte annars att de mycket enkelt kunde lagt in möjlighet att klassificera utvalda hästar i grupper, men helt klart riskerar det bli mer jobb än vad det ger i service.
Att inte spela stort i något webbaserat program, är det av princip eller? För rent kapacitetsmässigt osv antar jag (utan att veta) att ex jokers nya webb och Almi Invest(dvs indirekt våra skattepengars bolag) pinracer fungerar snabbt och smidigt.