Ämne: V86 Snackis
Visa ett inlägg
Gammal 2015-04-15, 11:25   #10
doob

doobs avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 838
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Pallar Susanne Österberg trycket med sin storfavorit idag? I så fall bör hon köra till ledningen och vinna loppet. Jag har inte bestämt mig ännu om jag ska spika. Första tanken är att gardera. Portovenere följer jag och har fått för mig att det ska vara en riktigt bra häst. Kanske barfota är melodin? Estreem hade jag med förra gången. Det kanske är bästa hästen i loppet.

I slutet av förra året hade Narold Vox varit klar i stayerloppet. Nu känns formen osäker.

Bella Beluga gillar jag. Mystic Illusion emot, men kommer Haugstad till i loppet?

I sista bör det vara en riktigt bra chans för Order To Fly. Shadow Woodland behöver nog loppet och Certification kan därmed vara värst emot. Helgarderat på dessa tre.
Gällande Research hänger det inte på Susanne som kusk. Från det här läget är det bara köra rakt fram! Mer orolig över formen! Galoppen sist oroar och sämre tränare har mer svårt att hålla längre formtopp på sina hästar även om hästen är ett monster. Tror därför Research faller tungt ikväll och jag garderar!