Men det blir ju lätt så här med två olika banor, är som att man måste plugga för två olika omgångar, med olika banor, olika hästar på varje bana som kanske passar bra/dåligt på respektive bana. Därför det kanske är lite lotto. Jag personligen tycker att en omgång ska vara på en bana. Detta är jävla trams bara. Skadar inte en enda att köra det på en enda bana, sen är det väl roligare för banorna att få lite publik på vardagarna, men vad jag läst är detta en storflopp. Varför inte köra V65 varje onsdag på valla eller något? V86 tycker jag bara blir tråkigare och tråkigare, inte för jag är så jävla dålig på V86. Utan me, för att det känns som något jävla lotto lir ibland, såklart kan man läsa av något lopp. Men generellt. Kom igen, ni alla här kan trav. Detta är ju något jippo, som blivit okejat.
Sen ska jag inte vara den som är den, och jag kan ha extremt fel. Men Åby verkar vara en riktig konstig bana.
Solvalla spets och slut, logiska vinnare. Åby riktig kalle anka. Men det kanske e därför jag gillar Åby.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Senast redigerad av Filmtokig den 2015-04-15 klockan 21:57.
|