Avd 1: 7 Priamo Caf - med tanke på att Untersteiners häst är andrahandare just nu är ju det mycket intressantare att chansspika den speciellt med tanke på att kusken också är bättre, har ju besegrat Gordonston från dödens om jag inte har fel, vill man gardera och tror på att de båda favoriterna kör mot varandra tycker jag att det finns ett långskott - 8 Star Gwen - lärlingskörd och bytt stall men har gjort sina bästa lopp med dagens balans, barfota runt om och procent ligger på 1...
Avd 2: 15 Spring Erom - att plocka 40 m på en bra häst är nästan omöjligt men hästen är på gång och avslutar alltid starkt, spikar man inte favoriten måste den med...
Avd 4: 5 Call Him In - bytt stall (till Eklundh), tränar tydligen bra men har gjort så tidigare också, om stallbytet har gett hästen ny energi kan den vara intressant. Annars ligger ju värdet i att spika 1:an som några har nämnt, lär bli svårt för Untersteiners att plocka 20 m från bakspår...
I avd 3 ska Untersteiner köra 10 Livi Edvards för första gången, kuskförbättring deluxe, kan ju vara ett intressant plats- eller tvillingobjekt...
Mina tankar. Lycka Till Allihopa!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Senast redigerad av Chiron den 2015-04-16 klockan 11:31.
|