Ämne: V75-Mantorp
Visa ett inlägg
Gammal 2015-04-17, 23:25   #136
Viroid

Viroids avatar

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 16080
Standard

V75-1: Gillar inte att Your Highness hoppade bort sig sist, det kan vara något som stör, och då vinner hon inte det här. Youana och Eketorpets Tess skall nog med också. Rosella Ross räckte inte till mot H/V senast, men nu är det åter bara ston. Monas Invercote är hemma från Frankrike där hon tjänat smått ohyggliga pengar, just nu 1,86%. Det är alldeles för lite, tycker jag.

V75-2: Edge Boko är stor favorit, och visst kan han vinna, men han är som sagt hårt betrodd. No Gelt Face kunde bli fyra i senaste loppet, och ändå stanna kvar i klassen. Han blev fyra... Se upp med den. Melander tror ju på Nose Gear, så den skall väl med på lappen.

V75-3: Jag tror man kör preparé med inken, men det kan ju räcka ändå om inte Magic Tonight är ordentligt förbättrad. Oasis Bi vill nog göra ett bra lopp, och så tycker jag man skall se upp med O´Grady. Lopp i kroppen, och vinst direkt vid årsdebuten (i klent motstånd). Kan ju en del i sina ljusa stunder, och brukar gå bra på våren.

V75-4: Ett mycket öppet lopp där de flesta har chans att vinna om det löser sig för dem. Långsökt kanske att Celebrity Marke skulle vinna, men den har form.

V75-5: Saveur har blivit megafavorit, men som Usain Henna såg ut senast är det svårt att inte ta med den. Send In The Clowns har gått bra länge, men spelarna dissar hårt. Se upp med den.

V75-6: Jag har fått för mig att Ivar Sånna är huvudet högre än de här konkurrenterna, och tycker det är en sund spik.

V75-7: Ett fint lopp, som är väldigt öppet. Naglo del Nord tror jag en del på. A Hannibal är en häst jag inte vill lämna utanför systemet. Mellby Apollo är också bortglömd, men är inte sämre än de mer betrodda en bra dag.

Jag tror inte på någon hög utdelning i morgon, blir det femsiffrigt på sju rätt skall man nog vara nöjd.

Senast redigerad av Viroid den 2015-04-17 klockan 23:26.
Viroid är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat