Ämne: V75-Mantorp
Visa ett inlägg
Gammal 2015-04-18, 18:07   #405
salkin90

Reg.datum: maj 2014
Sharp$: 268
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Viroid Visa inlägg
Om det är "the winner takes it all" så kommer du få se lopp med 3-4 hästar istället. Idag var det tre streckfavoriter som vann, det är fullt normalt. Däremot var det i vanlig ordning inte så många som spelarkåren ansåg att de kunde vinna, och de hade helt rätt i det. När inte streckfavoriten vann så var det någon relativt betrodd som klev fram. Jag tyckte dessutom att det var rejäl tävling i de flesta loppen, det var väl bara Oasis Bi som fick bestämma som han ville, men han körde sig ju till spets. Det var ingen som släppte honom dit.
Ja men vad spelarkåren/harry boy tycker skiter väl jag i? Jag spelar v75 för det är det största streckspelet vi har i sverige och jag tippar för att vinna pengar. Inte för att få tillbaka satsade pengar. Och eftersom "spelarkollektivet" är så rätt ute så fort favoriterna vinner och utdelningen är under 10000 så undrar jag varför spela överhuvudtaget om ni ändå spelar med mest tro på favoriterna? Vill inte ni vinna pengar? Isåfall kan ni skänka bort pengarna till ATG och travsporten. Men jag är iaf ute efter att vinna pengar på v75. Då vill jag inte se alla favoriter jogga i mål utan att någon ens sätter press på dem. Blir ju bara löjligt. Hellre se lopp med 3-4 hästar som iaf går för vinst än att det är 12 hästar där 8st säger att dem har bra chans. Ska rycka skorna, byta vagn, på med norskt osv osv. Blir ju patetiskt när dem iaf inte har någon chans. Ungefär som att Svenska landslaget i fotboll på fullt allvar skulle gå ut och säga att dem hade bra chans på VM-guld.
salkin90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat