Ämne: V75-Mantorp
Visa ett inlägg
Gammal 2015-04-18, 22:46   #453
salkin90

Reg.datum: maj 2014
Sharp$: 268
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av OskarSvanberg Visa inlägg
Haha, hållt på med det här länge eller? Väldigt lätt att gömma sig bakom pseudonym och spy galla över saker du helt saknar kunskap om.
Jag kunde tydligen inte slå Ready for More heller, men det gick ju rätt bra. Såg det ut som jag inte trodde på det då? Fick spö av den några veckor tidigare även om jag då trodde jag kunde ta honom. Åkte hem, skitförbannad och grunnade på hur jag skulle göra för att lyckas med det.
Nu får jag klura ut hur jag ska slå Saveur

Såg du överhuvudtaget Jean Valjeans lopp? Jag körde max, men han var inte tillräckligt snabb idag, flöt inte för honom. Han var mycket sämre än han tränat, jag får fundera ut ett bättre upplägg, precis som jag gjort med Usain.
Spy galla över saker jag saknar kunskap om? Du borde snarare lyssna på spelarna istället för att kritisera oss när vi kritiserar dig. Inga spelare = ingen travsport, så mycket kan du väl iaf klura ut?
Nej den var för dålig helt enkelt. Toppform igår och för dålig idag, den hade inget i loppet att göra. V75 existerar bara pga spelarkollektivet men ni pissar ständigt på oss genom att höja era hästar innan start och sen när ni är 10a i mål så är de enda man hör att han inte va tillräckligt bra. Också va de inge mer med de, ladda om för nästa lopp bara så tar vi nya tag.
salkin90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat