Visa ett inlägg
Gammal 2015-04-21, 11:23   #4
SO

SOs avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 3719
Standard

Ska bli kul att se vad som händer när Solänget öppnar idag på lunchen. Redan i avd 1 blir det krångel, finns ett par hästar som närmar sig 30 strecket och jag vill inte spricka där utan tar "alla fem" dvs 6-3-9-10-4. Jag är mest intresserad av Stöten som imponerat på mig och kan nog göra en etta till idag om det stämmer. Gillar jan-Ove som kusk.

I avd 2 vägrar jag spika Razer Kronos, vi har ju nr 4 Coriana Ås med på startlinjen. En häst som veklig glatt mitt spelande, Självklart att jag dubblar systemet. 7% är mumma

Avd 3 lutar åt en duell mellan 1 Laurentius Romeo och barfotadansande 2 Hot Deposit. men tveksamt om loppet kan låsas på två. Finns en riktigt bra gäng där bakom. Speciellt när Jan Norberg kör 5 Manstones Classic. Alla vet ju att Norberg är norrlands startsnabbaste kusk och det betyder att det kan bli positionsproblem för några betrodda. Nja, det här får vi titta närmare på

I avd 4 så lutar det åt Peter E´s 15 Sizzling. Peter har ju garanterat vinst inom närmaste tiden så varför inte göra bort det nu? A häst och sedan helgardering kanske?
Tror man får avvakta Liven innan strecken sätts på pränt
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat