Visa ett inlägg
Gammal 2015-04-21, 10:59   #6
zabatsu
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 525
Sharp$: 635
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SO Visa inlägg
Ska bli kul att se vad som händer när Solänget öppnar idag på lunchen. Redan i avd 1 blir det krångel, finns ett par hästar som närmar sig 30 strecket och jag vill inte spricka där utan tar "alla fem" dvs 6-3-9-10-4. Jag är mest intresserad av Stöten som imponerat på mig och kan nog göra en etta till idag om det stämmer. Gillar jan-Ove som kusk.

I avd 2 vägrar jag spika Razer Kronos, vi har ju nr 4 Coriana Ås med på startlinjen. En häst som veklig glatt mitt spelande, Självklart att jag dubblar systemet. 7% är mumma

Avd 3 lutar åt en duell mellan 1 Laurentius Romeo och barfotadansande 2 Hot Deposit. men tveksamt om loppet kan låsas på två. Finns en riktigt bra gäng där bakom. Speciellt när Jan Norberg kör 5 Manstones Classic. Alla vet ju att Norberg är norrlands startsnabbaste kusk och det betyder att det kan bli positionsproblem för några betrodda. Nja, det här får vi titta närmare på

I avd 4 så lutar det åt Peter E´s 15 Sizzling. Peter har ju garanterat vinst inom närmaste tiden så varför inte göra bort det nu? A häst och sedan helgardering kanske?
Tror man får avvakta Liven innan strecken sätts på pränt
Tycker ändå det verkar vara några emot Sizzling.
Hans spår är ju ingen drömposition direkt
Svårt att hitta en spik, men hade man kunnat lösa den på SIzzling så hade det varit trevligt; men verkligheten är nog svårare än så
zabatsu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat