Visa ett inlägg
Gammal 2015-04-21, 14:02   #4
luggen77
 
Reg.datum: aug 2012
Inlägg: 264
Sharp$: 3119
Standard

Frozen på medeldistans i årsdebut känns som garderingsläge. Il Sånna stannade ju i ledningen senast, har inte sett någon intervju idag, men hoppas de behåller skorna på idag, då tror jag den funkar bättre. Cinzano Akema höll ju hyggligt i spets senast mot Holy Heart (stallkörning mellan sambos i det loppet?). Åtting Hornline tycker jag borde vunnit sist, blev avslagen an Leader Tom, men som sagt jag tycker den borde hållt undan. Känns som utgångshäst på Il Sånna om det låter hyggligt från Stenströmer.

Andra avdelningen känns omöjlig.. Viva La Marc stargalopp som ganska hårt betrodd i det loppet Wham Bam Boo vann senast, lättare emot idag? Flicka Lilla gick ok i spåren senast, nu PU upp. Krävs nog många streck.

Merlin såg seg ut i årsdebuten, bättre idag? Jag kommer gardera i vilket fall. Ludde Palema verkar ej startsnabb och kan hamna knasigt på det. Day Sun Dream värmde bra sist och vann. Qualis Talis mötte vassare motstånd senast och vann fint i loppet innan. Tycker den känns intressant idag. Versailles var väl knappt godkänd senast, bättre distans idag kanske. Tudor fin sensat, men gick då i spets, var hamnar den idag? Global Oxygen bara 1%, måste ta med den, vann ju enkelt seanst, visserligen svagare motstånd, men va fin då.

Fjärde ser ihåligt ut, tror bara Dencos Nemo Kilab och Red Hot Snapper kan vinna.

För mig är Don Incantatore första häst. Ruggigt fin senast, bättre utgångsläge än Flemming, och mindre än hälften streckad. Tack för det. Jeppe Juels har jag ingen koll på. Ska man strecka vidare är det väl Super Bull och Sweet'n Sour Akema för mig i alla fall.

Fattar inte varför Heart Jack är så stor favorit. Network Broline första häst för mig, men tar nog med Roto, Ragamuffin och Fridhems på Linjen ocskå.

Blir spik på Il Sånna eller Don Incantatore, väntar på Stenströmers bambuser-klipp...
luggen77 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat