Visa ett inlägg
Gammal 2015-04-22, 22:55   #55
Hilding

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 1990
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Viroid Visa inlägg
BBS Sugarlight vann inget stort förra året, han var fyra i Oslo GP och tvåa i Jubileumspokalen. Jag väntar gärna med att strecka honom tills han börjar vinna i de stora loppen, men kan ju alltid spela plats.

Oasis Bi har fin form, Björn Goop sitter i vagnen. Kommer med tre raka segrar, härdades i många storlopp förra året. Jobbigt spår nu, men det kan vara en häst som verkligen blommar ut i år.
Nja då får du kolla reprisen av Jubileumspokalen igen. En av förra årets svettigaste prestationer. Att se till placering framför prestation blir ju löjligt, om det inte är skallen du tvekar på men det känns orimligt..

Jag är dock enig om att Maven är extremt upphaussad. Hon gick MKT knappt förbi en i dödens travande El Mago P och Arazi Boko senast, och nu skall hon plocka längder mot dessa? Aldrig.

Jag tror segertiden hamnar nära 11 blankt vilket Support Justice nog travar hela vägen i andraspår. BBS kan jag se vinna från spets och Piraten om Erik skulle kunna hitta hålet men troligtvis defilering av SJ. Som han öppnade på Vincennes finns faktiskt spets för SJ oxå. Klasskillnad råder och det kommer vara ett utspritt fält över upploppet.

Senast redigerad av Hilding den 2015-04-22 klockan 22:56.
Hilding är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat