Visa ett inlägg
Gammal 2015-04-23, 09:42   #3
SO

SOs avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 3719
Standard

När andra satt och tittade på något som heter V86 i går kväll ägnade jag den tiden åt att analyserna Skellefteå och kolla i lopparkivet. Research kallas det. Ägnade stor tid åt v4;1
Två sticker ut, alltid underskattade John östman på 2 Promise och pålitlige 5 Caesar de Veluwe. Men det är m,arginell skillnad på 4 övriga som, med tanke på procenten, är intressanta, nämligen 1 Hankpanky Pagan 6 Elit Sund och 7 Åge Hornline och 4 Tambur. Den sistnämnde tveksam. har väntat på denna häst över ett år nu, men det kanske är slut? Gjorde ju enorma lopp i sina glansdagar.

V4;2 har en stor favorit nämligen 12 digital Collection. Spik eller som A häst. Dördraar man det senare alternativet finns roliga garderingar 2 Acclerate 5 New York Broline
7 Digital River och inte minst 9 viking streamline. den sista är väl andrahansfavoriten.

V4;3har jag berört i annan inlägg. I V4 avslutningen har jag feeling för 2 A hästar
6 Juillet Amore och Oves 7 simb Taylor. Garderingar kan tänkas 1-2-4-11-12 men har lite mer att titta på innan jag bestämmer mig

Har fina minnen av Simb taylor. Maj månad i fjol på Dannero. Först vann Uffe med häösteni bra stil sedan skulle sören Lennartsson köra själv i ett breddlopp från byngligt läge. men det var aldrig någotsnack om saken. Lätt seger till 2.86. tack för kaffet
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
dado (+5), Major (+200), thelir (+5), Langdon (+20), Basse (+10), Torstens (+10), TOBYTYKE (+5), DIF (+5), asgaya3141 (+10), hoola (+10), Dahle (+25), Tirich (+50)

Senast redigerad av SO den 2015-04-23 klockan 10:41. Anledning: dålig stavning (slarv!)
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat