Ämne: v64 Gävle
Visa ett inlägg
Gammal 2015-04-23, 20:07   #29
Shooter

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 39610
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Nej, som en del andra försöker jag få dig att fatta att bara för att en häst man spelat på vinner, så behöver det inte vara ett bra spel. Det måste gynna dig i längden.

Och varför är jag den sista att uttala mig herr Shooter?
Du kanske ska gå tillbaka och läsa vad du själv skriver.

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Kul att somliga som spenderar mycket tid här på forumet fortfarande inte förstår vad spelvärde är, och hur man vinner pengar.

Bara för en häst årsdebuterar och vinner är det inget faktum att grunda ett system på. Men vill du det, så gärna för oss som tjänar pengar på att andra torskar.

Stein Daylight förstahäst i DD-1 och mycket intressantare odds än favoriten.
Hur spelar det in att jag tittar in en del på Sharps och skriver? Hur kommer det sig att du fått för dig att man i så fall ska förstå vad spelvärde är? Och hur man vinner pengar? Kan du förklara för mig hur det kommer sig att du inbillar dig att du vet mer om mig om spelvärde och hur man vinner pengar? Vem fan har sagt att man grundar sitt system på att en häst årsdebuterar? Sedan hävdar du att du tillhör dem som tjänar pengar på trav och att jag inte gör det. Jag har nog dragit in betydligt mer än dig på trav, men jag tänker inte mäta könsorgan, utan nöjer mig med att konstatera att du är ute i det blå. Jag förstår att du kommer från TP och tillhör det lilla Twitter-gänget som sitter och ljuger er blå om andra spelare utan att ha den minsta koll. Fortsätt med det, men här kanske du kan fundera på att ägna dig åt något vettigare.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Filmtokig (+50)

Senast redigerad av Shooter den 2015-04-23 klockan 20:09.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat